Monday 31 March 2008

Удивително!!!!!

Гледах преди мъничко два клипа от Music Idol 2 .

И съм потресен.  П О Т Р Е С Е Н......

Каквото и да се каже/напише/разкаже ще бъде слабо. Май ежедневието е безцветно и парцалено в сравнение с безумието изпяно там. Понякога се удивявам докъде може да стигне човешката простотия гарнирана с лайнян хумор и гавра с човешката природа. Не бих искал да изпадам в елитаризъм но... това надминава дори и Румен Петков. Как не може да си ги събере тези изпълнители някъде, пък да им стане един министър председател за да си царуват цървулите му с цървули ...

Извътре ме  радва  израза:

"Чух моя любим певец Азис, аз се пробвах да пея  и тука ми се получи едно самочуствие ..."

Не знам. Не разбирам и май по-добре изобщо да не се опитвам да разбра. Защото май тези са господарите на света....и точно в тези моменти - ще ме прости Господ за богохулството, но - точно в тях започвам да вярвам че Дарвин е бил прав за произхода на човека.

No comments: